WOW

Friday 31 May 2013

KHASIAT TAUGEH

Actually....saya dah kering idea sekarang ni...Tapi saya try jugak nak buat sampai habis...hehe..:)...Ganbatte.....

korang nak tau khasiat taugeh tak? aritu saya ada post artikel ni kat website kitaorang: Ghurfatun news namanya (bahagian kesihatan)....huhu...Banyak khasiat taugeh ni sebenarnya...he...Saya paling suka makan taugeh. Selain daripada itu, saya suka makan kacang panjang, labu....Saya x suka sangat mkan sayur lain...tak minat...huhu...tu sebab saya kecik kot..haha...(sebab tu lah kot)...

Salah satu khasiat taugeh ni ialah ia boleh mencegah kanser tau...jadi, sapa2 yang x suka makan sayur ni....try lah makan ye lepas ni....:)

Kepada para wanita di luar sana....taugeh ni baik untuk kesihatan tubuh badan kita...Nak tau kenapa taugeh ni baik untuk kita? Sebab ia boleh mencegah kerapuhan tulang..hehe...Bukan itu aje... taugeh ni jgak mampu menjamin kesuburan kepada lelaki mahupun perempuan tau..:)

Sayur ni jugak boleh mengurangkan lemak dalam tubuh badan kita. Sapa2 yang berisiko tinggi trehadap penyakit strok dan serangan jantung tu, eloklah jika mengambil sayur ini dalam pemakanan harian kamu....hehe...

Kalau nak tahu info lebih lanjut mengenai khasiat taugeh ni...klik kat link di bawah ini:
http://ghurfatunnews.wix.com/ghurfatunnewsonline




No comments:

Post a Comment