WOW

Friday 31 May 2013

DEKORASI YANG CANTIK

Salam semuanya....he...Sambung buat artikel ni lagi. tak cukup lagi 10 Post ni...Hmm, xda idea sebenarnya..huhu...Saya nak kongsi ngan anda semua tentang satu laman yang menarik perhatian saya...iaitu Interior Designing. Saya ni suka tengok benda-benda yg cantik dan unik. Kenapalah kat USIM ni xda kursus Interior Designer....haha...terlebih lah plak....hehe..:)..Jom tgk gambar2 yang menarik kat laman Interior ni...Jom3x...

Cantik kan bilik ni?hehe...suka sangat2 tengok cara diarong ni design2 bilik....nak tgk gmbar lagi x?Jom...:)

Tengok lagi: Home Deco





MasyaAllah!!! Sangat cantik bilik kat bawah ni....Daeebek..hehe...five star from me..sapa2 yang minat warna pink tu...bolehlah buat bilik macam ni nanti...hehe..Semua Pink bilik ni...hehe..:)

Unik kan tempat mandi ni? Manusia sekarang memang kreatif dalam membina sesuatu. kena bersyukur kepada Allah kerana mempunyai pemikran yang kreatif...Hanya orang yang mampu sahaja yg boleh buat bilik mandi ni...kta pula? Insya Allah satu hari nanti...Aamiin...:)


Yang ni pulak, warna kegemaran saya...hehe..cantik x warna ni kwan2? Unik sangat bila tgk gmbar2 kat Interior Designing page kat FB...hehe...bila jumpa yg berkenan jer saya akan save gambar tersebut. Tak mustahil satu hari nanti kat Malaysia pun boleh buat design yang unik ni...hehe...:)
Nice kan???













Bilik ni nampak simple jer....but it is nice to see it...hehe...:). bilik ni sesuai untuk mereka yang suka bilik yg simple









Semua design yang kita lihat unik2 kan? Bilik mandi ni pulak, mewah sangat...huhu...

Ruang tamu yang ringkas walaupun nampak padat...betol tak?
 Ruang ni memang luas...hehe...kalo nak berbasikal dalam ni pun boleh gak....:)..untuk budak2 lah....he..

Yg ni plak bilik canggih yang terletak di dalam gua lah kot...hehe...I'm not sure....haha...:)

Rasanya ni jer yang saya nak kongsi ngan korang2 semua...takde idea dah...he..:)

No comments:

Post a Comment