WOW

Friday 31 May 2013

PENGALAMAN BUAT WEBSITE

Pasti pelajar FPBU tahun 3 mempunyai pengalaman buat website kan? Bagi korang susah atau senang? Pada pendapat saya pula...tak senang tak susah...huhu...kira tengah2 lah ni...huhu...Best buat wesite ni...Dapat timba pengalaman baru...TQ to Encik Zainol sebab bg assignment ni kat kitaorang...hehe...biar tough sikit, tapi pengalaman memang banyak sepanjang mencipta website ni...huhu...

website group saya

Walaupun banyak masalah yang dihadapi semasa membuat website ni, dengan usaha yang ada..akhirnya siap jugak. Itu pun lambat hantar kat emel Encik Zainol...Terima Kasih atas budi baik En. Zainol kerana masih menerima website yang di hantar kira-kira 12.30 minggu lepas..huhu...

Banyak ragam yang  dilakukan waktu buat website ni...hehe...sabar je lah...haha...tapi best buat website ni...truly...it is my first time wat website...huhu....waktu nak buat wesite ni...saya tengok dua contoh website iaitu MalaysiaKini dan juga Berita Harian. Jadi ianya dapat membantu saya dalam menyiapkan tugasan ini...he..:)

Banyak kali tukar background nye...pastu ada kawan cakap crowded sangat...Saya edit sekali lagi...hehe...:)...memang mencabar buat website ni...Nak wat flag tu pun hentam jer...huhu..coz saya tak pandai sangat nak guna Adobe Photoshop tu...tapi saya cuba2, menjadi lah juga (simple sangat..he)....Alhamdulillah, akhirnya siap juga website kami walaupun nampak simple...hehe... 

No comments:

Post a Comment