WOW

Saturday 25 May 2013

PERSAHABATAN MEREKA UNIK

 

Salam semua...:). Dah lama rasanya tak menulis kat blog ni. Biasalah kan... Takde idea and sebab saya tak suka menulis sebenarnya. Kalo membaca tu, sukalah...he...OK...back to the point...
Korang dah tengok cerita ni? Mesti dah kan? Hmm... Saya suka tengok cerita MERLIN ni. Cerita ni ada 5 seasons keseluruhannya. BEST SANGAT!!! Betol tak?hehe....Saya dah khatam banyak kali tengok cerita ni. Percaya tak? So, saya ingin berkongsi dengan korang semua mengenai persahabatan di antara Merlin dan Arthur. Sapa yang tengok cerita ni mesti suka punya.....:)
Persahabatan mereka ni memang unik. Why? sebab...persahabatan antara raja dan pembantu memang jarang berlaku...huhu. Mereka saling bantu membantu antara satu sama lain. Terutamanya Merlin. Dia akan melindungi Arthur sebaik mungkin daripada sebarang masalah. Saya jatuh hati dgn cerita ni waktu first time saya menontonnya kat TV3. Walaupun pada mulanya Merlin dan Arthur ni asyik bergaduh, tapi lama kelamaan mereka jadi kawan baik. So sweet.:)...Love them both. Banyak pengajaran yang kita boleh dapat daripada cerita ni. Kalo nak tau, korang kenalah tgk cerita ni. Rugi kalo tak tengok. Hmm, rasanya saya mcm dah kehabisan idea jer. Kalo nak cerita panjang lebar nanti, mesti ada yang boring nak membacanya. So, tu je lah dari saya. Good Night all...:)




No comments:

Post a Comment